پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در یک شنبه 4 فروردين 1392
بازدید : 1197
نویسنده : سید علی سهرابی

بازی BALL RUSH 2 XMAS بازی سرگرم کننده و زیبایی است که پس از موفقیت نسخه اول بازی، طرفداران زیادی یافت و نسخه بعدی خود را با عنوان BALL RUSH 2 XMAS ارائه کرده است. این بازی دارای مراحل مختلف و سرگرم کننده ای دارد و بازیکن باید از سرعت عمل بالایی برخوردار باشد.

توجه:
برای دریافت بازی، ...
حجم فایل : 325 KB
تعداد دريافت : 94
بازی SUPER DOG بازی سرگرم کننده و زیبایی است که در سال ۲۰۱۱ توسط INLOGIC SOFTWARE برای موبایل های جاوا برای اندازه های مختلف ارائه شده است. در این بازی در نقش یک سگ قهرمان مرحله به مرحله پیش رفته و دشمنان خود را نابود می کنید.

توجه:
برای دریافت بازی، فایل مورد نظر را انتخاب کنید:
فایل ...
حجم فایل : 2.6 MB
تعداد دريافت : 373
مجموعه بازی های Devil May Cry یا همان شیطان هم می گرید از شاهکارهای بسیار محبوب شرکت Capcom بوده که پس از ساخت اولین نسخه آن , با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد. بر همین اساس نیز در پی ساخت نسخه PC آن , ورژنی برای سیستم عامل Java نیز طراحی گردید که ماجرا ها در قالب کم حجم و گرافیکی نه چندان بالا ولی ...
حجم فایل : 911 KB
تعداد دريافت : 1044
بازی N.O.V.A 3 بازی بسیار زیبا به سبک اکشن با گرافیک فوق العاده در 4 اندازه برای موبایل های جاوا ارائه شده است. این بازی داستان جنگ انسان با موجودات فضایی برای بقای کهکشان است. در این بازی سلاح و تجهیزات جدیدی نسبت به نسخه پیشین قرار گرفته است.

توجه:
فایل شماره 1: بازی با اندازه ...
حجم فایل : 4.34 MB
تعداد دريافت : 1021
بازی FANTASY KINGDOM DEFENSE بازی بسیار جالب و هیجان انگیزی است که با سبک ماجراجویانه برای موبایل های جاوا با اندازه 240X320 ارائه شده است. شاید تاکنون بازیهای از نوع دفاع از قلعه یا DEFENCE OF TOWER را بازی کرده باشید. این بازی با سبک دفاع از قلعه به این صورت است که باید با استفاده از چینش سربازان ...
حجم فایل : 749 KB
تعداد دريافت : 757




:: موضوعات مرتبط: بازی جاوا , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: