پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در یک شنبه 4 فروردين 1392
بازدید : 1778
نویسنده : سید علی سهرابی


جزئیات تولید رگ و سلول به روش چاپ زیستی* ساخت کلیه چاپی

azmayesh selul bonyadi
ايران اكونوميست :پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به تولید کاغذ زیستی و سلول شدند که با استفاده از آن توانستند پوست را با روش چاپ زیستی تولید کنند این محققان هم اکنون در تلاش برای ساخت رگ و سلول به همین روش هستند.

تصاویر‌ تکان‌دهنده‌ از‌ سبز‌شدن‌ قطب‌شمال

koreh zamin ghotb-1
ايران اكونوميست :به گفته دانشمندان، افزایش تاثیر گازهای گلخانه‌ای باعث این تغییرات شده است. افزایش تمرکزهای گازهای نگهدارنده گرما مانند بخار آب، دی‌اکسید کربن و متان باعث گرمتر شدن سطح زمین، اقیانوس و جو پائینی شده است.

افزایش طول عمر به بیش از ۱۵۰ سال با قرص‌های انگوری

angour
ايران اكونوميست :محققان در حال ساخت داروهایی هستند که با کند سازی فرایند پیری می توانند به افراد کمک کند طول عمرشان را به ۱۵۰ سال افزایش دهند.

در خانه را با بدنتان باز کنید

dar bazkon badan
ايران اكونوميست :ابداع جدید یک شرکت آمریکایی می‌تواند کلید منازل را به یک وسیله‌ تاریخی تبدیل کرده و از بدن انسان به عنوان بخشی از فرایند احراز هویت امن برای باز کردن دیجیتالی در استفاده می‌کند.

ساخت دستگاه ضد انفجار گاز CNG خودرو در کشور

dstgah zed enfejar CNG
ايران اكونوميست :دستگاه ضد انفجار گاز CNG خودرو قابل نصب در تمامی انواع خودروهای گازسوز توسط متخصصان یک شرکت دانش بنیان پارک علم و فناوری واحد همدان طراحی و ساخته شد.

همه‌چیز درباره داروهای جدید رونمایی شده سرطان و عارضه‌های قلبی

daruha jadid
ايران اكونوميست :صبح امروز از دو داروی نوترکیب جدید در پارک فناوری پردیس با حضور معاون اول رییس جمهوری و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری رونمایی شد.

احتمال مردن شما تا 10 سال آینده چقدر است؟

bimar bastari
ايران اكونوميست :پژوهشگران آمریکایی با طراحی «شاخص مرگ و میر» احتمال مردن افراد بالای 50 سال طی یک دهه آینده را پیش‌بینی کرده‌اند.

داروی محققان کشور برای سکته قلبی و شیمی درمانی

daru khaneh-1
ايران اكونوميست :پژوهشگران پارک علم و فناوری پردیس، دو دارو برای حل کردن لخته های خون در بیماران سکته قلبی و افزایش میزان گلبول سفید در بیماریهای شیمی درمانی عرضه کردند و امیدوارند تا سال آینده این دارو به بازار کشور عرضه شود.

setareh donbaledar
ايران اكونوميست :رئیس مرکز اختر فیزیک مزاغه از گذر دنباله داری در نیمکره شمالی زمین خبر داد و گفت: این دنباله دار در زمان گذر از آسمان ایران قابل مشاهده است.



:: موضوعات مرتبط: مقاله علمی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: