پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نوشته شده در یک شنبه 11 فروردين 1392
بازدید : 908
نویسنده : سید علی سهرابی

 

پنالتی استقلال را از فینال حذفی حذف کرد/ کابوس خستگی مطلق برای نمایندگان آسیایی/ عطش جام خواهی سپاهانی ها فروکش نمی کند/ حسرت به دل ۷۰ هزار نفر ماند

لیگ برتر - ماراتن استقلال و سپاهان به ضربات پنالتی کشید تا جنگ پنالتی ها فینالیست را مشخص کند.

به گزارش سهند؛ بازی استقلال و سپاهان تا پایان نیمه اول به سود سپاهان است. اصفهانی ها که در ورزشگاه آزادی و در برابر چشمان بیش از 75 هزار استقلالی به مصاف صدرنشین لیگ برتر و مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر رفته است ، به رغم ده نفره شدن از دقیقه 25 تا پایان نیمه اول با یک گل پیش است. محمدرضا خلعتبری در دقیقه 43 بازی روی یک ضد حمله و با شوتی از راه دور دروازه مهدی رحمتی را گشود. نکته جالب درباره خلعتبری این است که او و سپاهانی ها اعلام کرده بودند این بازیکن مصدوم است و برای همین در بازی تسم ملی به میدان نرفته است. استقلالی ها اما 4 بازیکن شان را در ترکیب ثابت تیم ملی داشتند و قلعه نویی اعتراض داشت این اتفاق حسابی تیمش را خسته کرده است. فرزاد خاتمی در دقیقه 64 در داخل محوطه شش قدم برای استقلال گلزنی کرد.علیرضا فغانی داور مسابقه به آرش برهانی، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و خسرو حیدری از استقلال و محمدرضا خلعتبری و بلکو از سپاهان کارت زرد نشان داد.

فرشید طالبی مدافع سپاهان در دقیقه 25 به دلیل خطایی که روی آرش برهانی از استقلال انجام داد کارت قرمز دریافت کرد و از میدان اخراج شد.خسرو حیدری بازیکن استقلال نیز در دقیقه 62 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. استقلال بلافاصله بعد از اخراج حیدری گلزنی کرد. این بازی در نهایت به ضربات پنالتی کشید تا دو نماینده ایران در آستانه بازی های آسیایی شان با حریفان عربستانی در اوج خستگی باشند. در ضربات پنالتی ، اولین ضربه را مجتبی جباری وارد دروازه شهاب گردان کرد. الوین بولکو هم اولین توپ را برای سپاهانی ها به ثمر رساند . ساموئل دومین پنالتی استقلال را هم گل کرد و برای سپاهان گل زد.

عباس محمد رضایی سومین ضربه پنالتی را برای استقلالی ها زد و در خلاف جهت شهاب گردان. برای سپاهان خلعتبری پشت توپ ایستاد و محکم توپش را به تور دروازه چسباند. امیرحسین صادقی چهارمین پنالتی زن بود که توپش را از دست داد. حاج صفی اما توپش ا خیلی زیبا گل کرد. نکونام آخرین پنالتی استقلال را باید می زد. او پنالتی اش ا با چیپ وارد دروازه شهاب گردان کرد تا بازی در دست احمد جمشیدیان باشد. پنالتی را اما رحمتی با پا گرفت. زوج نکونام و رحمتی استقلال را به بازی برگرداندند و سید مهدی رحمتی پشت توپ رفت. او توپش را بیرون زد تا ایران نژاد پشت توپ بایستد. این بار توپ را رحمتی خیلی زیبا گرفت. فرزاد حاتمی پشت توپ ایستاد و این بار شهاب گردان توپ را گرفت و تقاضای توپ کرد. این بار کرانچار حاضر نشد پنالتی را به گردان بدهد و توپ به میلان سوشاک رسید و گل کرد تا سپاهان فینالیست جام حذفی شود.

 

دیگر دیدار نیمه نهایی بین دو تیم پرسپولیس و داماش گیلان روز 17 فروردین در رشت برگزار می‌شود.




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: