پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.

جدیدا سی دی های نرم افزار زیتون البته گرون هاشون یه کد فعال سازی نود 32 یک ساله دارن که تو خود سایتش روشش رو نوشته حالا من این کد رو به قیمت 50000ريال می فروشم

5,000 تومان


بازدید : 1437
نویسنده : سید علی سهرابی

 

دانلود Folder Lock v7.1.7 - نرم افزار قفل گذاری بر روی فایلها و پوشه ها

Folder Lock مجموعه نرم افزاری کاملی برای محافظت از اطلاعات شما می باشد. شما توسط این نرم افزار می توانید از تمامی فایل های شخصی خود به صورت های مختلف ، محافظت کنید. استفاده از Folder Lock روی کامپیوتر و درایوهای قابل حمل امکان پذیر بوده و حتی می توانید به صورت انتخابی ، یک نسخه پشتیبان از فایل های محافظت شده را روی یک مرکز ذخیره سازی آنلاین ، قرار دهید. Folder Lock ترکیب کاملی از 7 نرم افزار امنیتی مختلف می باشد که شما توسط آنها می توانید با استفاده از روش های رمز گذاری و مخفی سازی 256bit ، فایل های مهم خود را از دسترس دیگران دور نگه دارید و حتی آنها را با سرعت بالا روی یک محل ذخیره سازی آنلاین ، به عنوان یک نسخه پشتیبان قرار دهید و یا آنها را روی دستگاه ها و درایوهای ذخیره سازی قابل حمل بفرستید. شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که روی فایل ها ، پوشه ها و درایوها قفل گذاشته ، اطلاعات شخصی خود را محافظت کرده و یا فایل ها را برای همیشه پاک کرده و از روی تاریخچه ویندوز خود نیز بردارید. این نسخه از نرم افزار دارای تنظیمات امنیتی جدیدی است که تاکنون مانند آنها را ندیده اید. امکاناتی مانند رمزگذاری حرفه ای برای نرم افزارها ، حالت عملکرد مخفیانه ، امنیت در برابر هک و امنیت خودکار از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشند. Folder Lock با تمامی ویندوزهای Vista ، XP و Win7 و نسخه های 32bit و 64bit آنها سازگار می باشد. محافظت از دستگاه های یو اس بی و سی دی ، بک آپ گرفتن در شبکه ابری و تکه تکه کردن فایل ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد.
برخی از امکانات نرم افزار Folder Lock v7.1.7 :
- سریعترین عملکرد رمزگذاری را می توانید با این نسخه از نرم افزار تجربه کنید.
- تهیه نسخه پشتیبان به صورت خودکار از تمامی فایل ها و پوشه های موجود در صندوق نرم افزار ، به صورت اختیاری.
- امنیت در برابر دستگاه های قابل حمل.
- امنیت رمز گذاری در سطح نرم افزار.
- گزینه فعال سازی عملکرد مخفیانه.

Folder Lock

- از بین بردن دائمی فایل ها.
- پاک سازی تاریخچه.
- محافظت خودکار از نرم افزارها و تمامی فایل هایش.
- کیبورد مجازی برای جلوگیری از سرقت رمز عبور.
- استفاده آسان و رابط کاربری زیبا.





link منبع : P30world | دانلود Folder Lock


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: برنامه قفل پوشه ها , دانلود نرم افزار قفل فایل ها و پوشه ها , دانلود نرم افزار قفل فایل , دانلود نرم افزار قفل پوشه ها ,



دانلود نرم افزار ریست کردن پسورد ها Reset Windows Password
نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392
بازدید : 1526
نویسنده :

 

Reset Windows Password نرم افرار قدرتمند و حرفه ای در زمینه ریست و حذف رمزهای عبور مربوط به ویندوز می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت جزیره ناشناخته برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا رمزهایی را که بر روی ویندوز قرار داده اید و آنها را فراموش کرده اید را ریست و حذف کنید. این نرم افزار بوسیله بوت سیستم میتواند رمز عبور فراموش شده در حساب کاربری مدیر Administrator و یا کاربران عادی ویندوز را بازیابی کند. این نرم افزار رمز ویندوز 7 / Vista / XP / NT / 2008 / 2003 / 2000 و اکتیو دایرکتوری های سرور (AD) را به خوبی پشتیبانی میکند و در کمترین زمان میتواند رمز عبور شما را بدست بیاورد و به شما این توانایی را میدهد که با CD, DVD, USB رمز عبور خود را بازیابی کنید. شما با استفاده از الگوریتم های قدرتمند این نرم افزار که در دیگر نرم افزارهای مشابه وجود ندارند می توانید پسوردهای فراموش شده را هک کنید و یا آنها ریست کنید. مهم نیست پسورد قرار داده شده بر روی یوزر ادمین باشد و یا دیگر یوزرها مهم این است که این برنامه می توان مشکل شما را حل کند. کافیست شما برنامه را بر روی سی دی و یا بر روی فلش ریخته و سیستم را روشن کنید و در محیط خود برنامه که بسیار ساده و روان است اقدام به بازیابی و از بین بردن پسورد کنید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ..


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , ریست پسوورد ,



دانلود نرم افزار Odin Password Secure Manager 9.8.3
نوشته شده در دو شنبه 21 مرداد 1392
بازدید : 1012
نویسنده :

 

Odin Password Secure Manager

Odin Password Secure Manager 9.8.3 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت رمز ها و رمزگذاری بر روی فایل های می باشد. حتما برای شما نیز پیش امده است که خواسته باشید بر روی فایل های و یا یادداشت های محرمانه خود رمز گذاری نمائید و یا اینکه رمز های خود را در این نرم افزار با امینیت نگهداری و مدیریت نمائید. در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت و ایجاد رمز های با امینیت بالا اماده نموده ایم. شما عزیازن با استفاده از نرم افزار Odin Password Secure Manager به اسانی میتوانید رمز های عبور خود را مدیرتی کرده ، بر روی فایل های محرمانه خود رمگذاری نمائید ، رمز عبور با امنیت از آن دریافت نمائید ، رمز های اینترنتی خود را در ان نگهداری و ... را انجام دهید. این نرم افزار با رمزگذاری پیشرفته داده های شما امینیت رمز ها و فایل های شما را چند برار می کند. تنها شما کافیست اطلاعات خود را به ان داده و دیگر نگران انها نباشید. علاوه بر سایر رمز ها شما میتوانید اطلاعات حساب بانکی خود را نیز در این نرم افزار بدون هیچ نگرانی نگهداری نمائید. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از جزیره ناشناخته دریافت نمائید.


:: موضوعات مرتبط: امنیتی , ,
:: برچسب‌ها: پسوورد , دانلود , توسط سهند امینی ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد